korpaZASZ bringázás

2017.04.30 Vasárnap, 09:13:00

127 km Szint: 250 m

Eddig a leghosszabb idei tekerésem, hát, nem volt egy szokványos…

Emesével és Németh Gabival mentünk, mert a tervezett táv (130km) egyrészt elrémisztette a nagyját, másrészt a szervező túl jól érezte magát az éjjel és éppen csak utunkra bírt engedni civilben, full kómásan. A bringások már csak ilyenek :)

Kitaláltuk (nem én), hogy a tiltott kanizsai úton menjünk, majd vissza Karos-Kis balaton-Zalacsány és haza. Még kérdeztem is, hogy biztos ott akarunk menni…?

Már úgy látszott, hogy megússzuk a dolgot, de közvetlenül Kanizsa előtt leintettek a rend éber őrei. 10m-rel előttük még le tudtunk volna kanyarodni egy mellékútra (ez mondjuk az én nagyszerű ötletem volt jellemző módon), de azzal csak rontottunk volna az amúgy sem túl rózsás helyzetünkön.

Tiltott helyen biciklizés, ráadásul mindenfajta igazolvány nélkül. Persze jöttek a keresztkérdéseikkel (honnan jövünk, merről érkeztünk), hárman háromfelé hazudtunk, volt is nagy derültség... Végül majdnem magamat büntettem meg 5000 ft-ra, miután elmondtam, hogy van nálam pénz, de olyan 20 percnyi kellemes szóváltás után elengedtek figyelmeztetéssel minket, de még megígértük nekik, hogy Kanizsán felmegyünk a rendőr szerint „szarra való” bringaútra majd. Nos, ezt nem kellett volna…

Egy úthibában óriásit pereceltem. Időm se volt, hogy leperegjenek előttem rövidke életem filmkockái, azonnal előreszaltóztam, fejre érkezve…Emese meg majdnem bennem, éppencsak nekem jött, de nem esett baja. Éreztem, ahogy a sisak óriásit csattan a betonon, tompítva az ütés nagyságát. Gyorsan felpattantam, az adrenalin ugyebár. Nagy szerencsére, csak egy kisebb fejfájást éreztem és érzek még most is, a bal könyököm és vállam horzsolódott véresre és a jobb csuklóm zúzódott meg, szóval fekve nyomni sem mostanában fogok. De ha végül ennyi lesz csak a következménye, boldog leszek.

Ennyit a bringaútakról…

A tekerés viszont nagyon jól esett, gyönyörű a Kis balaton, kellemes társaság is, és végigröhögcséltük az utat a történtek ellenére.

Holnap Blumauban futok versenyen, még nem tudom mi lesz belőle.

eses

Pedál
fordulat
04:14:00 127 02:00 30.00 250 0 0 0 0

korpaZASZ képe

korpaZASZ 2621 napja

köszi mindenkinek, ma reggel még fájt a fejem kicsit és a csuklóm sem terhelhető komolyabban, a horzsolások pedig behegednek.

bushman képe

bushman 2621 napja

Öröm, hogy nem lett bajod, meg hogy Bajuszék nem büntettek meg. A sisakot hajintsd ki, a blumaui vmit meg napold! Holanp én is óvatosan tekerek melóba ezen infók alapján, köszi!

Blue képe

Blue 2621 napja

Jobbulást!

galagyuri képe

galagyuri 2621 napja

Ez durva lehetett!!:( vigyazz magadra!

yeppster képe

yeppster 2621 napja

Hú, újabb bringás baleset újfent bringaúton. Szerintem a bringaútakat adjuk át a futoknak, másra ugysem való az a vacak keskeny töredezett repedezett kátyús túlterhelt rakás sz@R!  Én is inkább reszkírozom a rendőrőket, de nem megyek rá a bringaútra. Remélem hamar gyógyulsz. A sisakodat alaposan nézd át repedések miatt, mert lehet hogy legközelebb már ez a darab nem véd meg. Ja és Majazsóka úgyis gyorsabban fut a bringaúton, mint ahogy én tekerek ;)

Majazsóka képe

Majazsóka 2622 napja

Vidám a történet, de valóban kár volt arra a szarra való bringaútra menni! Jobbulást kívánok!